Afspraak maken?
Neem telefonisch contact op voor het maken van een afspraak.
Afspraken bij voorkeur telefonisch verzetten of afzeggen, minimaal 24 uur van tevoren.
Heeft U op maandag een afspraak of zijn wij telefonisch niet bereikbaar, dan is het ook mogelijk om de annulering per mail praktijk@wedental.nl door te geven.
Vanaf de 2e keer niet verschijnen of niet tijdig annuleren van de afspraak, zullen wij de gereserveerde tijd in rekening brengen.
Zie ook onze huisregels.
0517 396173
Telefonisch bereikbaar
Maandag tm donderdag 8.00 - 10.00
10.30 -11.45
13.15- 15.00
15.15- 16.15
Vrijdag 8.00 - 10.15
10.45 -12.00
Openingstijden
Maandag tm donderdag 8.00 - 12.00
13.15 - 16.45
Vrijdag 9.00 - 13.00
Nota via Infomedics Niet tevreden?
Onze nota's worden verzorgd door Infomedics. Bent u ontevreden over de bejegening, behandeling of rekening
De nota's worden rechtstreeks bij uw zorgverzekering van uw tandarts? Dit is wat u eraan kunt doen.
gedeclareerd. Het te vergoeden gedeelte wordt dan Allereerst raden wij u aan contact op te nemen met de praktijk.
direct door de zorgverzekering aan ons uitgekeerd. Dit mag telefonisch via 0517 396173 of via email naar onze
U ontvangt digitaal een (rest)nota voor het nog zelf bij te dragen praktijkmanager, praktijkmanager@wedental.nl
gedeelte. Wij adviseren u om te vragen om een verhelderend met uw Infomedics is bereikbaar onder telefoonnummer: behandelend tandarts. Meestal lost dit al veel op. U kunt
036 - 20 31 900 (lokaal tarief) of via email: rekening@infomedics.nl. aangeven waarover u ontevreden bent. De tandarts kan nog
De factuur ontvangt u van ons via de mail. eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier
Heeft u inhoudelijke vragen over uw factuur, heeft gedaan. Bovendien is het voor de tandarts belangrijk neem dan contact op met onze praktijk. om te weten dat u een probleem heeft. U kunt dan samen
afspraken maken over een oplossing.
praktijk@wedental.nl